martes, 23 de febrero de 2010

Contos infantis



Na páxina do Departamento de Orientación Andújar preséntanos unha serie de contos proporcionados polo Ministerio de Educación para potenciar o desenvolvemento das habilidades lingüísticas, á súa vez traballan valores culturais e sociais, como a sensibilidade cara ás persoas con minusvalidez e as persoas maiores.

Picando na foto abriranos unha presentación dos contos indicándonos os obxectivos que se pretenden, as idades axeitadas e os obxectivos específicos de cada conto.







Os contos son: (picando na imaxe ábrese o conto)



1 comentario:

red mundial de profesores dijo...

Felicitaciones por tu blog y tus acertados artículos´.
INVITACIÓN
Señores(a) reciban los cordiales y afectuosos saludos de la red mundial de profesores mediante la presente invitamos a cada uno de ustedes a ser miembros de la red mundial de profesores. esta red de se ha creado con el propósito de ser agentes de cambio de nuestra sociedad por medio de la educación sabedores de su gran capacidad de convocatoria enviamos a su distinguida persona este mensaje con el propósito de ser un miembro activo sensibilizador en pro de la educación
nuestro pedido es que por favor haga usted participe de este mensaje a todos sus amistades
http://profesoresdelmundo.ning.com/
profesoresdelmundo@hotmail.com
http://ramiolra.es.tl/

Se algunha das fotografías, debuxos... que aparecen neste blog están suxeitas a dereitos de autor, póñanse en contacto con nós e serán retirados.