Esta nova orientación pode, e debe, mellorar o curriculo e os procesos de ensino e aprendizaxe, e supón un reto ineludible para os docentes, que comeza por un novo proceso de formación e reflexión sobre o traballo que se está a desenvolver nas aulas.
Nos centros educativos se está a reflexionar en torno ao traballo en competencias básicas:
- como traballalas,
- como afectará ao currículo,
- como avalialas
- que incidencia terá na organización escolar...
Dende este Blog, queremos facilitar esta reflexión a través dos videos da Conferencia de José Moya (profesor da Facultade de Educación na Universidade de Las Palmas de Gran Canaria e participante en multitude de programas de investigación ) no CEP de Granada (Centro do Profesorado de Granada).
¿Poden as Competencias Básicas mellorar o currículo real dos centros educativos?
¿Qué podemos entender por competencia?
Criterios para chegar a un acordo: oito tipos de aprendizaxe.
Competencias básicas y comportamientos.
¿Unha competencia pódese adquirir no ámbito educativo?
Avaliación das Competencias Básicas
No hay comentarios:
Publicar un comentario