- Traballan ben pero a un ritmo moi lento
- Necesitan moito máis tempo cos demais para realizar as tarefas
- Se distraen con facilidade ou interrompen continuamente o traballo
- Necesitan axuda continua
- As veces, leva asociado dificultades específicas
- Non ten hora límite para estudiar, o criterio para rematar soe ser “cando as actividades rematan”
*Coa intención de facelo máis levadeiro, soen traballar con demasiadas distraccións cerca, xoguetes, tv,..
*Non teñen estratexias para traballar de maneira organizada e sistemática
*Renden mellor se o fan en tempos breves, repetidos con frecuencia.
¿COMO ACTUAR?
- FACER UNHA VALORACIÓN DAS SÚAS DIFICULTADES
- FALAR COS MESTRES
§ Considerar a cantidade de tarefa que levan para casa
§ A posibilidade de non ter que copiar os enunciados
§ Realizar actividades que non sempre sexan de “lápiz e papel”
§ Adecuar o tipo de actividades ao seu nivel de competencia - RESPECTAR O SEU HORARIO DE ESTUDIO
Pódese ampliar un pouco máis pero ten que ter unha hora de comezo e unha hora de fin. A limitación de tempo fai co ritmo de traballo aumente - TEMPOS BREVES
Traballar tempos breves con pequenos descansos. - ENSINARLLE ALGUNHA TÉCNICA DE ESTUDIO
- ADOPTAR AS MEDIDAS XERAIS
Sobre todo reducir os distractores
No hay comentarios:
Publicar un comentario